سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیبایی ارایشی بهداشتی

زیبایی ارایشی بهداشتی

فیلم خاله قورباغه

دانلود فیلم خاله قورباغه

می خواهیم امروز به سراغ معرفی و دانلود فیلم خاله قورباغه افشین هاشمی برویم خاله قورباغه به انگلیسی به معنی Aunt Frog – khale ghorbaghe جدیدترین فیلم سینمایی عروسکی نمایش خانوادگی است که قرار است در اوایل اسفند منتشر شود.

دانلود رایگان فیلم خاله قورباغه به دلیل حمایت از فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی امکانپذیر نیست. اگر احتمالا با سرچ کلمه “دانلود فیلم خاله قورباغه به صورت کامل” وارد سایت ابزار وبلاگ کد تولز شده اید در جریان باشید که شما در حال حاضر فقط می توانید نسخه پیش فروش فیلم خاله قورباغه را به صورت قانونی خرید و دانلود کنید.

فیلم خاله قورباغه را می توانید با راویگری و خوانندگی صدای بسیار زیبای غزل شاکری و صداپیشگانی چون شهراد بانکی-علیرضا علیمردانی-احسان کرمی-مرضیه برومند-غزل شاکری-نگار اردلان-آناهیتا خسروی-افشین هاشمی-شبنم مقدمی و علیرضا ناصحی مشاهده کنید. – اما در مورد فیلم خاله قورباغه بدانید که در سال 1396 تولید شد و یک سال بعد در سال 1397 منتشر شد.

در تاریخ امروز نیمه دوم بهمن ماه 97 زمان پخش فیلم خاله قورباغه در نمایش خانگی بروزرسانی شد- پسوورد فایل فشرده فایل پیش فروش فیلم در روز یکم اسفند ماه در دسترس خواهد بود.

کاور ارائه شده. از فیلم عروسکی و دیدنی خاله قورباغه افشین هاشمی را در زیر ببینید » دانلود فیلم خاله قورباغه افشین هاشمی کامل

مدت زمان فیلم خاله قورباغه به کارگردانی افشین هاشمی 85 دقیقه و موضوع خاله قورباغه در سه بخش کودکانه-کارتون و عروسکی روایت می شود در خلاصه فیلم عروسکی خاله قورباغه آمده است عروسکی به نام خاله قورباغه سالها ی گذشته در فیلم سینمایی گلنار به شهرت رسیده است را شاهد خواهیم بود و اکنون زمان ان رسیده است که باید با چالش های جدید روبه رو شود.